مدل عینک بازیگران سریال قورباغه

«قورباغه» مانند سایر کارهای سیدی دنیای جدیدی را پیش چشم مخاطب ترسیم می کند. نقش آفرینی نوید محمد زاده در آن با توجه به پتانسیل این بازیگر، این دنیای جدید را به یادماندنی تر خواهد کرد.

زوج هومن سیدی و نوید محمدزاده در سال های اخیر باعث به وجود آمدن آثار پر مخاطبی از جمله فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» شده است.

 

«من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.»

(قورباغه مجموعهٔ نمایشی به نویسندگی، تدوین و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، محصول سال ۹۹–۱۳۹۸)
 

هومن سیدی کارگردان سریال قورباغه و بازیگر نقش «شمس‌آبادی»

هومن سیدی متولد ۱۳۵۹ زاده شهر رشت است. او پس از پایان دوره متوسطه و کسب دیپلم گرافیک، کار خود را با حضور در کلاس‌های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد.

 

وی نخستین فعالیت حرفه‌ای‌اش را با حضور در فیلم «یک تکه نان» کمال تبریزی تجربه کرد و سپس نقش کوتاهی را در «چهارشنبه‌سوری» اصغر فرهادی ایفا کرد. هومن سیدی در کنار بازیگری در تلویزیون و سینما یکی از بازیگران فعال در تئاتر است.

هومن سیدی با رزومه کاری موفق خود توانسته آثار پر افتخاری چون مغزهای کوچک زنگ زده (۱۳۹۶) ، خشم و هیاهو (۱۳۹۴) ، اعترافات ذهن خطرناک من (۱۳۹۳) ، سیزده (۱۳۹۲) ، آفریقا (۱۳۸۹) را کارگردانی کند و اکنون کارگردانی سریال قورباغه را بر عهده گرفته است و با توجه به آثار ذکر شده خود مخاطبان زیادی را به انتظار تماشای سریال جدید خود نشانده است.

 

اولین مدل عینک گرد بازیگران سریال قورباغه که می‌خواهیم معرفی کنیم، برای کارگردان این مجموعه است.

در هر دو تصویر بالا مشخص است که این هنرمند اغلب از عینک‌هایی با عدسی گرد استفاده می‌کند. البته در عکس بالا، عینک آفتابی هومن سیدی فریم هندسی دارد. عینک با فریم‌های هندسی از جمله مدل‌های خلاقانه ۲۰۲۰ برای عینک دودی هستند. فریم کائوچویی نیمه شفاف به رنگ قهوه‌ای با عدسی سبز که هورن‌ریم هم هست باعث شده تا این عینک آفتابی بسیار خاص و شیک دیده شود.

عینک گرد برای برای صورت‌های مربعی، مستطیلی، قلبی و لوزی مناسب است. فرم صورت این هنرمند موفق نیز لوزی (الماسی) است. در این فرم صورت، پیشانی و چانه باریک‌تر از گونه‌ها هستند.